Wim van der Mark

Wim van der MarkTrainer / Auteur / Spreker

Of het nu om een cursus, training of presentatie gaat.
Wim observeert en analyseert de commerciële dialogen tussen een opdrachtgever en haar (potentiële) klanten. Volledig vanuit het perspectief van de klant. In de training en/of presentatie krijg je vervolgens precies de tips, suggesties en verbeterpunten die bij daarbij passen. Als trainer en spreker boeiend en inspirerend met een praktische aanpak. Elke deelnemer ziet snel zijn eigen verbeter- en actiepunten.

Expertise

Meer dan 20 jaar ervaring als trainer in de het commerciële proces met focus op zakelijke dienstverleners.

Specialisaties: leads genereren via direct marketing; online marketing en telefonische acquisitie tot en met behoeftegerichte verkoopgesprekken. Zeer gewaardeerd spreker op klantendagen en congressen over thema’s sales, (online) marketing en klantgericht communiceren.

Boeken van Wim

  • Basisboek Online Marketing” (co auteur, september 2012)
  • Marketing.com” (2e druk mei 2011, Engels januari 2012)
  • Overtuigend & Interactief Schrijven” (3e gewijzigde druk april 2011)
  • Verbeter uw Direct Mailbrieven” (8e druk 2001)

Ervaring

Na een succesvolle carrière als verkoper en verkoopleider was hij in 1990 mede oprichter van het direct marketing trainingsinstituut IDMK. Na de verkoop van IDMK in 2007 legt Wim zich toe op het verzorgen van maatwerk trainingen en presentaties via Dialoogtrainers.nl. Verder is Wim actief voor een aantal verschillende trainingsinstituten en sprekersbureaus.

Contact: 023-5367214

“Goed communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten”