Moderne marketing

Als koopgedrag verandert, heeft dat ook consequenties voor de manier waarop je verkoopt! Bij 60% van alle aankopen eerst het internet geraadpleegd ter oriëntatie.

Niet gevonden in de oriëntatiefase? Of nog erger, weet je dat niet?

In een praktische maatwerktraining voor het sales- of marketingteam ontdek je wat moderne marketing voor jouw organisatie oplevert en hoe je dat aanpakt. Je krijgt handvatten om de oriënterende prospect te identificeren en daarna de meest kansrijke prospects te benaderen.

Vragen die in een training moderne marketing aan bod kunnen komen zijn:

  • Hoe groot is de zoekvraag naar jullie producten of diensten?
  • Welke zoektermen zijn belangrijk?
  • Wat verleid je bezoekers op je website?
  • Hoe zorg je dat bezoekers een reactie achterlaten?
  • Hoe bouw je een e-mail bestand dat business oplevert?
  • Hoe filter je serieuze leads uit oriënterende  prospect?
  • Wat zijn de mogelijkheden met social media?

In een voorgesprek stem je de inhoud met de trainer af. De duur van de training verschilt per bedrijf. Wij hebben uitgebreide ervaring met acquisitie via internet en e-mail.

Stel een vraag of neem contact op